راهنمای خرید ساعت مچی مردانه

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه

تاریخ
1401/04/27 4:52 PM
دسته

امروزه در سال2021 با توجه به گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، استفاده از ساعت های مچی برای تشخیص زمان دیگر کاربرد اندکی دارد، ولیکن تغییر کاربرد این اکسسوری پرطرفدار به وسیله ای برای تیپ و مد افراد آن را به یک اکسسوری محبوب و پرفروش در جهان تبدیل کرده است. در ادامه با توجه به اهمیت این وسیله در مد و استایل افراد، به راهنمای خرید ساعت مچی مردانه می پردازیم

1- کاربری روزمره

بیشتر ساعت های مردانه به استثنا ساعت های مخصوص ورزشی و ساعت های رسمی را می توان بصورت روزمره استفاده نمود، گستره این ساعت ها از جنس بند گرفته تا اندازه، رنگ و نوع صفحه تقریبا بدون محدودیت است. به بیان دیگر محدودیتی برای انخواب جنس بند و یا رنگ و اندازه صفحه برای کاربری روزمره وجود ندارد، و انتخواب آن کاملا به سلیقه افراد و نوع فعالیت بستگی دارد. هرچند معمولا ساعت های بند فلزی نسبت به ساعت های بند چرمی روزمره تر هستند. ویا ساعت های با رنگ مشکی و قهوه ای نسبت به رنگ های دیگر رسمی تر هستند و......
برای افرادی که به علت محدودیت بودجه فقط می خواهند یک ساعت مچی داشته باشند، بهترین انتخواب ساعت های روزمره است، چون نسبت به ساعت های رسمی مقرون به صرفه و بادوام تر است، وعلاوه بر این بسیاری از ساعت های روزمره را می توان برای جلسات رسمی نیز استفاده کرد.

2- کاربری رسمی

اولویت اصلی برای انتخواب ساعت برای مجالس رسمی نه امکانات آن است و نه نوع موتور بلکه شیک بودن آن برای استایل شماست. در حقیقت شما باید ساعتی انتخواب کنید که در مجالس رسمی تاثیر مثبتی در زیبایی استایل شما بگذارد.
بهترین انتخواب ساعتی است با صفحه ساده و ظریف با بندچرمی.
برای مجالس رسمی بهتر است کیف، کفش و کمربند شما نیز چرمی باشد و رنگ آن با رنگ بند ساعت مطابقت داشته باشد. لزومی ندارد دقیقا یک رنگ باشد، همین که از یک گروه خانواده باشند کافی است، و هرچه رنگ بند و سایر اکسسوری های چرم تیره تر باشد جلوه رسمی تر و شیک تری به شما می دهد.

3- کاربری اسپرت

تمرکز اصلی بر ساخت ساعت های اسپرت امکانات و توجه به نیازی است که شما برای فعالیت های ورزشی دارید. معمولا صفحه این ساعت ها به علت داشتن امکانات زیاد بزرگ و شلوغ و معمولا دارای بند پلاستیکی است، که دارای انعطاف و مقاومت بالای برای حرکات ورزشی است. رنگ این ساعت ها هم مطابق با سبک فعالیت های اسپرت و همچنین روحیات علاقه مندان به آن که معمولا نوجوانان و جوانان هستند معمولا روشن و شاد است.
یکی از معتبرترین شرکتها در ساخت ساعت های اسپرت شرکت کاسیو است، ساعت های جی شاک کاسیو، انعطاف پذیر، ضدضربه، ضدآب، فنی و زیباست که طرفداران زیادی در بین نوجوانان و جوانان در سراسر جهان دارد.