با پرفروش ترین ساعت های مچی زنانه در ایران آشنا شوید.

با پرفروش ترین ساعت های مچی زنانه در ایران آشنا شوید.

تاریخ
1401/04/18 1:10 AM
دسته

1-مایکل کورس

در هنگام تحقیق برای خرید ساعت مچی کمتر کسی است که نام ساعت های مایکل کورس این برند مشهور آمریکایی را نشنیده باشد، مایکل کورس به لطف مدیریت خلاق خود آقای مایکل کورس که خود یکی از بزرگترین طراحان جهان است ، شهرتی جهانی دارد، تمرکز شرکت مایکل کورس بیشتر در زمینه طراحی های زنانه همچون لباس، کیف، زیورآلات و ساعت مچی است.
طراحی های لباس این برند آمریکایی آنچنان در آمریکا پرفروش و مشهور است، که تقریبا بیشتر زنان مشهور آمریکایی همچون نیکول کیدمن، تیفانی هادیش، ریس ویترسپون، لوپیتا نیونگو، اولیویا وایلد، بلیک لایولی، جنیفر لارنس، تیلور سویفت، جنیفر لارنس، تیلور سویفت، هیلاری کلینتون، میشل اوباما و...... آن را پوشیده اند

2- سیتیزن

سیتیزن بخاطر استفاده از فناوری های نوآورانه، همچون ساعت های نوری، اتمی و ساعت های فوق تخصصی غواصی، خلبانی و.......در جهان شهرت زیادی دارد، در واقع این شرکت ژاپنی بیشتر به عملکرد و اجزا داخلی ساعت توجه داشته تا طراحی ظاهر آن. ساعت های سیتیزن علاوه بر استفاده از فناوری های جدید و پیشرفته؛ باکیفیت، مقرون به صرفه و بسیار دقیق هستند. این عوامل باعث محبوبیت این برند بین عموم مردم شده است.

3- ریباک

ریباک یک شرکت سازنده لوازم ورزشی ( کفش، پوشاک و ساعت مچی ) است، که از سال 2005 زیرمجموعه شرکت بین المللی آلمانی آدیداس است.
ساعت های ریبوک‌ ترکیبی از مدل‌های تخصصی ورزشی، کلاسیک ورزشی، ورزشی معمولی و مدل‌های گرایش اسپورت است که برای علاقه‌مندان به ورزش، دوستداران تناسب اندام و همه افرادی با سبک زندگی فعال، طراحی شده است. قیمت مناسب این برند با توجه به کیفیت بالا هم در جنس ساخته شده و هم در امکانات یکی از عوامل موفقیت این برند است که باعث شده یک محصول پرفروش در سطح جهانی باشد.

4- امپریو آرمانی

امپریو آرمانی دومین گروه بزرگ مد بعد از پرادا در ایتالیا است، که در زمینه، پوشاک، جواهرات، عینک، ساعت و......فعال است.
ساعت های امپریوارمانی بیشتر در سبک کلاسیک و ساده است که برای فعالیت های روزمره، رسمی و مجلسی مناسب است و با توجه به کیفیت بالا یک ساعت مقرون به صرفه و پرفروش بخصوص در بین بانوان به شمار می رود.
البته جالب است بدانید ساخت ساعت های آرمانی توسط شرکت فسیل گروپ آمریکا و با نظارت شرکت آرمانی که دارای تأسیسات عظیمی در چین و آمریکاست انجام می شود.

5- رولکس

این شرکت سوئیسی بدون شک پردرآمد تری، معتبرترین و پرآوازه ترین شرکت ساعت سازی دنیا است، کمتر کسی است که نام رولکس را نشنیده است، کلمه رولکس در دنیا مترادف شده با زندگی لوکس و لاکچری.
هرچند ساعت های رولکس از دیگر موارد این لیست بسیار گران تر است، و خرید آن برای بسیاری در ایران امکان پذیر نیست، ولی اسم و آوازه آن باعث شده در میان افراد مرفه جامعه خریداران زیادی داشته باشد.
علت قیمت بالای ساعت های رولکس مجموعه ای از چند عامل است، تجربه تخصصی بیش از صد سال، استفاده از فلزات گران بها، استفاده از سنگ های قیمتی داخل موتور به منظور کاهش اصطکاک، استفاده از کریستال های کاملا ضدخش برای شیشه ساعت و........

6- کاسیو

کاسیو یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که در ساخت ماشین حساب، دوربین فیلم برداری، چاپگر، تلفن، ساعت و........فعال است.
بسیاری از مردم ایران با ساعت های کاسیو خاطره دارند برای مثال مدل های با صفحه دیجیتال با صفحه ای ساده که در سال های گذشته در ایران بسیار پرفروش بوده است و بسیاری از افراد با آن خاطره ای دارند.
اگرچه استفاده از این مدل ها امروزه کمتر شده، اما فروش ساعت های کاسیو نسبت به گذشته به مراتب بیشتر شده است، امروزه ساعت های جی شاک کاسیو در ایران بخصوص در بین نوجوانان و جوانان بسیار پرطرفدار و پرفروش است، ساعت های با بدنه و بند پلاستیکی با صفحه ای بزرگ که در برابر ضربه کاملا مقاوم است و بیشتر برای ورزش و سبک زندگی فعال طراحی گردیده است

7- سواچ

برند سواچ یک برند سوئیسی با سبکی متفاوت در طراحی ظاهری نسبت به سایر ساعت های سوئیسی است.
ساعت های سواچ با ظاهری فانتزی و رنگ های شاد و نقش و نگارهایی کودکانه با موتور کوارتز که احتیاج به مراقبت کمتری دارد که بیشتر در بین زنان و بخصوص دختران پرطرفدار است.
پیدایش برند سواچ در حقیقت برای رقابت با ساعت های کوارتز ژاپنی بود، ساعت های ارزان با دقت بالا که رقیبی جدی برای ساعت های مکانیکی سوئیسی بشمار می رفت.