با پرفروش ترین ساعت های مچی مردانه در ایران آشنا شوید.

با پرفروش ترین ساعت های مچی مردانه در ایران آشنا شوید.

تاریخ
1401/04/07 1:14 AM
دسته

1- Seiko

سیکو یک کمپانی ژاپنی معروف و پرفروش در ایران و جهان است، که بیشتر بخاطر ساعت های کوارتز با دقت بسیار بالا و قیمت مناسب مشهور است، ساعت های برند سیکو نسبت به برند آرمانی و فسیل یک برند تخصصی تر در زمینه ساعت است، که تعدادی از اختراعات ساعت مچی توسط شرکت سیکو ثبت گردیده است، برای مثال اختراع موتور کوارتز که انقلابی در صنعت ساعت سازی جهان بود و باعث وحشتی در شرکت های ساعت سازی سوئیسی گردید. علاقه مندان به دنیای مد و فشن این موضوع را بدانند که تمرکز شرکت سیکو بیشتر بر دقت، کارایی و عملکرد موتور ساعت است تا زیبایی ظاهری محصولات خود.
پس اگر دنبال مد و زیبایی هستید احتمالا فسیل و آرمانی گزینه های بهتری برای شما هستند.

2- کاسیو

کاسیو یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که در ساخت ماشین حساب، دوربین فیلم برداری، چاپگر، تلفن، ساعت و........فعال است.
بسیاری از مردان ایرانی با ساعت های کاسیو خاطره دارند برای مثال مدل های با صفحه دیجیتال با صفحه ای ساده که در ده شصت و هفتاد در ایران بسیار پرفروش بوده است.
اگرچه امروزه فروش این مدل ها کمتر شده، اما مدل های جدید زیادی از این نوستالژی ها در بازار است که بهترین گزینه برای افرادی است که به استایل های دهه ۶۰ علاقه‌مند هستند.
یکی دیگر از زیرمجموعه های کاسیو که در بین نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی دارد، سری جی شاک کاسیو است، ساعت های با بند و بدنه پلاستیکی با صفحه ای بزرگ و مقاوم در برابر ضربه با امکانات زیاد و با ظاهری اسپرت که برای فعالیت های ورزشی طراحی گردیده است.

3- فسیل

فسیل گروپ شرکت بزرگ ساعت سازی آمریکایی است، که به داشتن ساعت های مقرون به صرفه با ظاهری شیک و عامه پسند مشهور است. فسیل گروپ علاوه بر ساخت برند اصلی خود ( فسیل ) به ساخت ساعت های سایر برند ها مثل آرمانی، دیزل، مایکل کورس و........می پردازد، شرکت فسیل گروپ دارای تأسیسات عظیمی در چین به منظور استفاده از نیروی ارزان و نزدیک شدن به بازارهای آسیا است، که رقیبی جدی برای ساعت های کوارتز ژاپنی است. ساعت های فسیل به علت قیمت ارزان و کیفیت خوب از برندهای پرفروش دنیا بشمار می رود.

4- دیزل

کمپانی مطرح ایتالیایی فعال در زمینه مد و زیبایی است.
که بیشتر برای تولید لباس های جین شهرتی جهانی دارد، شرکت دیزل علاوه بر تولید لباس جین به ساخت ادکلن، کفش، ساعت مچی و ......فعال است. ساعت های دیزل معمولا در مدل های مردانه با صفحه ای بزرگ و شلوغ و چندین موتور و در مدل های زنانه با صفحه ای بزرگ تر از سایر برند ها با کاربری ترکیبی اسپرت - کلاسیک متمایز است.

5- رولکس

شرکت ساعت سازی قدرتمند سوئیسی است، که بعنوان یکی از صد شرکت قدرتمند جهان و همچنین بعنوان ثروتمندترین و مشهورترین شرکت ساعت سازی دنیا شناخته می شود.
قیمت نجومی ساعت های این برند باعث شده فقط در بین افراد مرفه جامعه فروش زیادی داشته باشد.
علت قیمت بالای ساعت های رولکس مجموعه ای از چند عامل است، تجربه تخصصی بیش از صد سال، نبوغ طراحی، استفاده از فلزات طلا و پلاتین، استفاده از یاقوت و الماس داخل موتور به منظور کاهش اصطکاک، استفاده از یاقوت کبود مصنوعی برای شیشه ساعت و........