بهترین برندهای ساعت مچی در جهان کدامند؟

بهترین برندهای ساعت مچی در جهان کدامند؟

تاریخ
1401/04/18 1:29 AM
دسته

1 - Rolex

بدون شک نام رولکس را حتما شنیده اید. این نام در فرهنگ عامه به عنوان کلمه ای برای مد و تجمل گرایی تبدیل شده است. دلیل خوبی وجود دارد که چرا مردم با وجود محبوبیت ساعت های هوشمند در صنعت جهانی، همچنان ساعت های رولکس را می خرند رولکس از مجموعه کلاسیک خود گرفته تا ساعت های غواصی و دریانوردی، دهه‌ها تجربه ساعت‌شناسی و دانش فنی خود را برای ایجاد ساعت‌های سوئیسی ماندگار که مالکان می‌توانند در تمام طول زندگی با خود حمل کنند و حتی به نسل های بعدی منتقل کنند، به کار می‌گیرد. ساعت های رولکس از قطب جنوب تا استپ های آفریقا، در اعماق اقیانوس، و به سمت قله های بلند کوه و سفرهای ماجراجویانه دریانوردی استفاده شده است. تعدادی از اولین ثبت های جهانی همانند حق اختراع ساعت ضد آب تا عمق 100متری، اولین ساعت مچی با قابلیت تغییر اتوماتیک تاریخ در سال 1945، اولین ساع مچی دوزمانه در سال 1954 و ........... به نام رولکس ثبت شده است. رولکس همچنین یکی از ساعت‌های مورد علاقه معروف‌ترین جاسوس جهان، جیمز باند است - نمونه ای از توجه و علاقه رولکس به سبک های جسورانه و هیجان برانگیز.
ساعت های رولکس از اعتبار و شهرت زیادی در سرتاسر جهان برخورداراست، در دنیای مصرف گرایی و مد یکبار مصرف، این برندی است که تضمین شده است که طرح های آن مادام العمر ماندگار شوند. در واقع، ساعت‌های رولکس می‌توانند در طول زمان ارزش خود را افزایش دهند. فقط به گران ترین ساعت های رولکس و تاریخچه پشت هر مدل نگاه کنید تا ببینید رولکس چقدر می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد مجموعه ای از همین عوامل باعث شده تا کمپانی رولکس رقبای کمی را به خود می بیند.

2-Patek Philippe

این شرکت سوئیسی مستقر در ژنو بدلیل ساعت های بسیار پیچیده و بسیار گران قیمت به سلطان ساعت شهرت دارد. مالکیت این شرکت از زمان تاسیس آن در سال 1852 در دستان خانواده استرن باقی مانده است. این تداوم مالکیت به Patek Philippe اجازه می دهد تا هویت منحصر به فرد خود را حفظ کند تعدادی از اولین اختراعات توسط این شرکت ثبت جهانی شده است همانند تقویم دائمی، اولین کرنوگراف دوگانه، تقویم سالانه و......... این در حالی است که در این شرکت هیچ محدودیت خلاقانه ای وجود ندارد در حقیقت این کمپانی به خلاقیت آزادانه توجه ویژه ای دارد در واقع، این رویکرد بی‌نظیر Patek Philippe در طراحی است که به سازنده سوئیسی اجازه داده است تا به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ساعت در جهان دست یابد.ساعت‌های Patek Philippe که توسط بسیاری کارشناسان مسئول برخی از بهترین ساعت‌های موجود هستند، بر اساس دهه‌ها دانش و درک ساعت‌شناسی ساخته شده‌اند. چیزی که ساعت Patek Philippe را بسیار خاص می کند، این واقعیت است که هر قسمت ساعت توسط یک استاد کار متخصص با دست در جای خود قرار داده شده است. کافی است به ساعت‌های کرونوگراف مکانیکی این برند نگاه کنید تا ببینید Patek Philippe تا چه حد می‌تواند مرزهای پیچیدگی‌ها را درنوردد. برخی از مدل های این شرکت همچنین از گران ترین ساعت های جهان هستند.در حالی که این برند به میراث خود افتخار می کند اما بشدت نوآورانه و آینده نگر است و مهارت های به دست آمده در طول 177 سال فعالیت خود را با تجهیزات و ماشین آلات با فناوری پیشرفته ترکیب می کند. این شرکت همچنین با صنعتگران صنعتگر همکاری می‌کند تا مدل‌های منحصربه‌فرد و منحصربه‌فردی را تولید کند که به برخی از محبوب‌ترین ساعت‌های موجود در بازار تبدیل می‌شوند.در واقع، دلیل دیگری برای جذابیت این برند این واقعیت است که کمتر از 1 میلیون ساعت پاتک فیلیپ از سال 1839 ساخته شده است. این تعداد بسیار اندک است، و همین کمبود آنها را بسیار مورد توجه قرار می دهد. تمام دوستداران ساعت که در جستجو اوج نبوغ در ساعت مچی هستند احتمالا در انتها به محصولات این شرکت ختم می شوند.

3- Audemars Piguet

اودمرپیگه یکی از معتبرترین شرکت های ساعت سازی لوکس و جواهرات در جهان است که مقر اصلی آن در لابراسوس - سوئیس است. اودمر پیگه به ساخت ساعت های بسیار نازک و سبک با ظاهری هنرمندانه شهرت جهانی دارد، ساعت هایی که توسط این شرکت سوئیسی ساخته شده اند، اکنون بر روی مچ افراد ثروتمند و مشهور، از جمله کایلی جنر، اوشر، آرنولد شوارتزگر، لوکا مودریچ، مسعوداوزیل، لیونل مسی و........ است..چیزی که اودمرپیگه را در میان موفق‌ترین برندهای جهانی ساعت قرار داده، مدل رویال اوک ( بلوط سلطنتی ) آن بود. رویال اوک که در سال 1972 معرفی شد، اولین ساعت اسپرت از جنس استیل ضد زنگ بود که به عنوان یک ساعت لوکس به بازار عرضه شد و برای اولین بار سبکی و دوام را با هم ترکیب کرد.اولین مشتری برای خرید رویال اوک شاه ایران بود. این ساعت از آن زمان تا کنون تبدیل به مدل شاخص این برند شده است که به‌طور یکسان توسط مردان و زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر دوام و دقت بالا ساعت های اودمرپیگه بسیار زیباست است. در حالی که بسیاری از برندهای ساعت مچی به سطح دقت یا دوام باورنکردنی خود افتخار می کنند، اودمرپیگه به همان اندازه به پرداخت های بی عیب و نقص، نقوش پیچیده و حکاکی های چشم نواز توجه می کند.روح مستقل و نبوغ طراحی آن باعث می شود Audemars Piguet جایگزینی اغوا کننده برای برندهای معروف تر باشد، مجموعه ساعت های مکانیکی لوکس این شرکت مبتکرانه، نوآورانه و کاملاً مدرن است.اگر می خواهید ساعتی لوکس داشته باشید که شما را به عنوان یک خبره ساعت شناس متمایز کند، یک ساعت اودمرپیگه برای شما مناسب است

4- A.Lange & Söhne

اولین برند ساعت لوکس آلمانی در لیست ما، در A. Lange و Söhne، است ا.لونگ سون به خاطر ساعت های کورنوگراف دار پیچیده با موتور مکانیکی (دستی و خودکار ) که قاب تقریبا تمام آنها از طلای زرد و پلاتین است مشهور است. .این شرکت که در سال 1845 تأسیس شد، پس از جنگ جهانی دوم مصادره شد. پس از اتحاد مجدد آلمان در سال 1990 بود که دوباره راه اندازی شد و با شروعی قدرتمندانه تر تا به امروز به فعالیت خود ادامه می دهد. طراحی‌های A. Lange & Söhne با درک شهودی زیبایی‌شناسی و تعهد ویژه به دقت، با ظاهر متمایزشان که بسیار متفاوت از مارک‌های ساعت سوئیسی است، از انبوه ساعت‌های لوکس متمایز می‌شوند. .ساعت سازان این شرکت قبل از شروع به کار، سه سال را در مدرسه ساعت سازی سپری می کنند. آنها پشت سر کیفیت بی نظیر ساعت های A. Lange & Söhne هستند که می توانند مادام العمر دوام داشته باشند و نسل ها به نسل ها منتقل شوند. ساعت‌های این برند به ساعت‌های مورد علاقه افراد مشهور و خانواده سلطنتی، از قیصر آلمان ویلهلم دوم، عبدالحمید سلطان عثمانی تا الکساندر دوم تزار روسیه تبدیل شده‌اند. و اینها شواهدی است که نشان می دهد که همه بهترین ساعت‌های لوکس سوئیسی نیستند

5- Omega

امگا با نام رسمی( امگا اس آ ) شرکت ساعت سازی سوئیس است که در شهر بین، سوئیس قرار دارد. امگا بیش از 170 سال است که ساعت های لوکس با قابلیت های استثنایی تولید می کند. ساعت های امگا به قطب جنوب سفر کرده اند، به کره ماه پرتاب شده اند، با زیردریایی ها به اعماق اقیانوس فرود آمده اند، از سال 1932 زمان دار رسمی بازی های المپیک بوده است و همچنین در آزمایش‌های رصدخانه ژنو در سال 1931 با نام مستعار المپیک ساعت‌سازی کمپانی امگا در هر شش دسته رتبه اول را کسب کرد، بنابراین امگا به عنوان یکی از برندهای موفق ساعت مچی در جهان شهرت و تاریخ درخشانی دارد. Omega Speedmaster Professional اولین ساعتی بود که روی ماه استفاده شد و حتی هم اکنون بیشتر فضانوردان آمریکایی فقط از امگا اسپیدمستر استفاده می کنند در مورد جذابیت امگا هنوز قانع نشده اید؟ آن‌ها را افرادی مانند سلطان راک اند رول، الویس پریسلی، و رئیس‌جمهور آمریکا، جان اف کندی، پوشیده‌اند. و در آخرین رویداد امگا بعنوان زمان‌دار مسابقه قایق‌رانی جام آمریکا و زمان سنج رسمی بازی های المپیک 2022 پکن توسط کمیته بین المللی انتخواب شد.

6. Jaeger-LeCoultre

Jaeger-LeCoultre یک شرکت سوئیسی فعال در زمینه ساخت ساعت های لوکس است که در سال 1833 تاسیس شد اگر به دنبال ساعتی لوکس هستید که توجه اطرافیان را برانگیزد باید مجموعه‌ای از برند ساعت‌های پیشرفته Jaeger-LeCoultre را ببینید. Jaeger-LeCoultre در صنعت به دلیل خلاقیت خود شناخته شده است. در واقع، JLC بیش از 1200 کالیبر فردی را توسعه داده و دارای 400 حق ثبت اختراع منحصر به فرد است که گواهی بر ظرفیت آن برای طراحی پیشرفه است که از مهمترین آنها ثبت اختراع ساعت Atoms یک ساعت حرکت دائم است که تقریبا نیازی به دخالت انسان ندارد.این ساعت انرژی را از یک کپسول پر از مخلوطی از گاز های حساس به دما دریافت می کند که توسط تغییرات دما و فشار اتمسفر شارژ می شود و می تواند سالها بدون دخالت انسان کار کندکه از سال 1950 هدیه رسمی دولت سوئیس برای مهمانان مهم بوده است. بسیاری از ساعت سازان لوکس به احترام و پایبندی خود به سنت افتخار می کنند. اگرچه با توجه سلایق برخی افراد این می تواند یک دیدگاه قدیمی و منسوخ باشد بنابراین JLC با داشتن شهرت به عنوان یکی از خلاق ترین و تخیلی ترین ساعت سازان در صنعت می تواند برای این افراد انتخاب پیشرفته تری را نشان می دهد. این برند به لطف آزمایش ۱۰۰۰ ساعتی که هر ساعت انجام می‌شود، می‌توانید از کیفیت بالای هر ساعت مطمئن باشید. این یک برنامه گواهینامه داخلی است و شامل تست حرکت قبل و بعد از بدنه ساعت است. حکاکی 1000 ساعت کنترل در پشت ساعت JLC تضمین می کند که این برنامه سخت را پشت سر گذاشته است. ساعت Jaeger-LeCoultre دقیق، باوقار و با ظاهری مدرن است و کاربر را به عنوان یک خبره واقعی ساعت‌های لوکس نشان می‌دهد. این شرکت تا هشت سال گارانتی ارائه می دهد - اما بعید است که به آن نیاز داشته باشید.

7- Vacheron Constantin

واشرون کنستاین یک شرکت سوئیسی فعال دز زمینه تولید ساعت های لوکس است که در سال 1755 تأسیس شد و بعنوان قدیمی ترین ساعت ساز بدون وقفه در جهان شناخته می شود. این شرکت ساعت سازی با 265 سال تخصص ساعت شناسی، تجربه زیادی در تولید ساعت های با کیفیت و زیبایی شناسی دارد. اما میراث و سنت فقط یک روی سکه است. در واقع، Vacheron Constantin همچنان به جلو بردن مرزهای خلاقانه و توسعه قابلیت‌های فنی خود ادامه می‌دهد و در ارائه ساعت‌های لوکس استثنایی که مالکان در تمام زندگی خود از آن استفاده می‌کنند، بی‌وقفه است. علاوه بر این، کارگاه Vacheron Constantin فقط تعداد محدودی قطعه تولید می کند. این نه تنها تضمین می‌کند که هر کدام با بالاترین سطح مراقبت و توجه ساخته شده‌اند، بلکه سطحی از انحصار را نیز به برند می رساند. داشتن یک Vacheron Constantin مانند پذیرفته شدن در یک باشگاه نخبگان است. هر ساعت Vacheron Constantin دارای نشان برجسته ژنو است - مهر نهایی کیفیت در ساعت سازی است. در سال 2015 واشر کنستاین ساعت جیبی مدل 57260 را معرفی کرد که با 57 ویژگی بعنوان پیچیده ترین ساعت تاریخ شناخته می شود و آیا می دانید که فواد اول پادشاه مصر و ناپلئون بناپارت از ساعت واچرون کنستانتین استفاده می کرده اند؟ بنابراین شما همراهی خوبی خواهید داشت.

8- Piaget

پیاژه یک شرکت ساعت ساز لوکس سوئیسی است که علاوه بر ساخت ساعت، بزرگترین کارگاه تولید جواهرات در ژنو را در اختیار دارد.این شرکت به ساخت جواهرات بسیار گران قیمت و همچنین ساعت های مکانیکی بسیار نازک شهرت جهانی دارد. برای بسیاری از مردم، ساعت های لوکس چیزی ساده‌، کم‌رنگ‌تر و کمتر مزاحم‌تر روی مچ دست و در عین حال زیبا و هنرمندانه است. پیاژه این چالش را پذیرفت. علاوه بر این پیاژه به دلیل پیشرو بودن در کالیبرهای فوق نازک ساعت مشهور است. این شرکتی است که باریک‌ترین ساعت مکانیکی دستی و اتوماتیک دنیا را در اختیار دارد. امروزه، پیاژه به‌خاطر طراحی‌های باریک و ساده و زیبایش شناخته می‌شود که آخرین کلمه در ظرافت ساعت‌شناسی است. پیاژه جواهرات و همچنین ساعت می سازد و این ممکن است درک ذاتی برند از زیبایی شناسی را توضیح دهد.در واقع، این آغوش طراحی قدرتمند و منحصر به فرد است که یک ساعت پیاژه را بسیار خاص می کند. پیاژه با نشان دادن یک تلفیق عالی از سبک و عملکرد، به همان اندازه به جذابیت بصری توجه می کند که به مکانیک درونی ساعت هایش. ساعت پیاژه ممکن است کمتر از رولکس شناخته شده باشد، اما کمتر نمادین نیست. اما این همه چیز نیست. پیاژه همچنین به دلیل توجه فوق‌العاده‌اش به جزئیات و مهندسی دقیق مورد تحسین قرار می‌گیرد، یک ساعت پیاژه نشان می‌دهد که ساعت بسیار فراتر از یک دستگاه اندازه‌گیری زمان است بلکه نمایشی از نبوغ انسانی برای استایل شماست. همچنین این شرکت جوایز بیشماری برای زیباترین ساعت های جهان توسط جایزه بزرگ ژنو و مجله های معتبر دنیا در سالهای متمادی دریافت نموده است که آن را از برندهای دیگر متمایز می کند.

9- Seiko

سیکو بزرگترین شرکت ساعت سازی ژاپنی است که بیشتر با ساخت ساعت های کوارتز با دقتی بالا شناخته می شود، ساعت های سیکو کوارتز از یک نوسان ساز کریستالی برای حرکت استفاده می کند جایی که کریستال با اعمال ولتاژ به آن لرزش ثابتی ایجاد می کند که با پیشرفت این تکنولوژی و قرار دادن کریستال دوم برای بهبود عملکرد نتیجه بسیار زیادی در دقت ساعت ار 5 ثانیه در ماه به 5 ثانیه در سال حاصل شد. تقریبا بسیاری از اختراعات ساعت های کوارتز به نام سیکو ثبت شده است از ثبت اولین ساعت کوارتز در سال 1969 تا ثبت اولین ساعت کوارتز کاملا خودکار در سال 1986 که توسط حرکت دست نیرو می گیرد و.......با تمام این امتیازات، سیکو با ارائه ساعت‌های باکیفیت با قیمتی مناسب یک اتفاق خوب در صحنه ساعت‌شناسی است. سیکو علاوه بر ساخت ساعت های کلاسیک با موتور بسیار دقیق، برخی از بهترین ساعت‌های غواصی امروزی را می سازد که شهرتی جهانی دارد.

خرید آنلاین ساعت های مچی اورجینال

گروه تجاری پل کالا، عاملیت رسمی فروش و خدمات پس از فروش بین المللی برندهای fossil، hanowa، emporio armani، michael kors، seiko و مرکز خرید ساعت های اورجینال در ایران مفتخر است که در خدمت شماست.